Transparentnost bez “fíglů”


Oficiální reakce Choceňské mlékárny na nepravdivé informace o cenové politice, zveřejněné LN a TV Nova.

Jsme transparentní, bez skrytých fíglů

Choceňská mlékárna se cítí velmi poškozena nařčením o obchodnických „fintách“ ve smyslu postupného snižování objemu výrobků při zachování stávající ceny. Korektní jednání s dodavateli, maximální transparentnost, rozeznatelnost a čitelnost pro spotřebitele jsou jednoznačné poznávací prvky Choceňské mlékárny. „Publikované články v Lidových novinách, na serveru lidovky.cz, velmi tendenční a neověřená reportáž televize Nova a zveřejnění těchto informací na tn.cz, nás velmi poškozují. V celé obchodní síti prodáváme naše produkty ve stejném balení,“ říká Pavel Marek, ředitel Choceňské mlékárny a rázně se ohrazuje proti lživému nařčení zmíněných médií. „Naši zákazníci nemusí mít obavy. Choceňské pomazánkové máslo prodáváme stále ve stejném balení, tj. 200 g.“

Spotřebitelé, kteří si kupují výrobky Choceňské mlékárny, nemusí mít nejmenší obavy. Dle ujištění Pavla Marka, ředitele Choceňské mlékárny, nedošlo k žádné změně v objemu balení či změně cenové politiky u jakéhokoliv výrobku. „Jsme velmi rádi, že máme široký okruh stálých příznivců a v žádném případě je nechceme klamat,“ říká Pavel Marek a zároveň dodává, že všechny změny jsou vždy ve prospěch zákazníků. Choceňská mlékárna využívá regionálních dodavatelů z východních Čech a Orlických hor, každoročně je oceňována na oborových, gastronomických nebo potravinářských soutěžích. „Choceňská mlékárna je lídrem trhu pomazánkového másla a něco podobného bychom si k našim zákazníkům nedovolili,“ ujistil spotřebitele Pavel Marek.

Choceňská mlékárna požaduje od obou zmíněných médií adekvátní omluvu v rozsahu a na místech, kde byla zveřejněna původní nepřesná a nekorektní informace. „Žádám zmíněné redaktorky či tituly, aby nám a zároveň svým čtenářům ukázali rozdílné kelímky pomazánkového másla od Choceňské mlékárny,“ vyzývá Lidové noviny a server tn.cz Pavel Marek.

Místo, aby média podporovala české produkty a nezávislé české producenty, děje se pravý opak. „Apelujeme na prověřování všech informací v dostatečné míře, aby se nic podobného nemohlo již nikdy opakovat. Stejně jako my dodržujeme všechny zákonné normy, je dle našeho názoru ověření zdroje jedním z nejzákladnějších novinářských úkolů,“ zakončuje Pavel Marek.