Kvalita zůstává. Díky Vám!


Aktuální celoplošná kampaň podporuje Choceňské tradiční pomazánkové a symbolicky děkuje i vám, zákazníkům.

Je nám jasné, že bez vaší přízně a podpory by naše tradiční pomazánkové nemohlo být dlouhodobou jedničkou na trhu. Naše nejnovější kampaň tudíž vzdává hold i vám, našim věrným spotřebitelům.

Tématickou marketingovou komunikaci Choceňské mlékárny můžete až do léta potkávat v tiskovinách (prostřednictvím inzerce, PR článků a různých mediálních aktivit), na vybraných online serverech nebo na venkovních nosičích. Celou kampaň koncem dubna odstartovala série sponzoringových spotů pro celoplošné televize, kterému svůj líbezný hlas propůjčila Markéta Hrubešová (na spot se můžete podívat na našem Youtube kanálu).

Hlavním sdělením kampaně je ujištění, že “Názvy se mění, ale kvalita zůstává”. Neméně důležitou součástí všech variant propagace je však i zmíněné poděkování. Protože především “Díky Vám” můžeme v Chocni vyrábět to nejtradičnější pomazánkové už více než 35 let.

„Naše“ tramvaje křižují po celý květen všemi krajskými městy ČR, což je vidět např. i v galerii na našem oficiálním Facebooku. Bannery s novým kelímkem zase blikají v kontextové síti Google, iDnes a na oborových či zájmových serverech, kam naši zákazníci rádi chodí, ať už pro radu nebo pro inspiraci k zajímavým receptům. Nadstavbou kampaně bylo např. i speciální působení ve vysílání Frekvence 1, konkrétně v pořadu Ráno s Liborem Boučkem. Zkrátka, snažíme se, abyste o nás věděli a abychom byli vidět a slyšet.

Náhled základního vizuálu najdete pod článkem. No a Choceňské tradiční pomazánkové najdete u všech dobrých prodejců. Díky Vám! 🙂

Pokračováním užívání této stránky souhlasíte s použitím cookies. více informací

Nastavení cookie na tomto webu je nastaveno pro "povoleno cookies", aby vám poskytlo nejlepší možné prohlížení stránek. Pokud budete nadále používat tento web bez změny nastavení cookie nebo klepnete na tlačítko "Souhlasím", souhlasíte s podmínkami použití cookie.

Zavřít